Golden Antelope e-poe müügitingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1. Käesolevad Golden Antelope e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Golden Antelope e-poest (edaspidi: e-pood) ostmisel internetiaadressilt www.goldenantelope.ee. Kauba müüjaks on Benefit Shop OÜ, registrikood 11091589 (edaspidi: müüja). Müüja lepinguline esindaja e-poe vahendusel müügitehingute vormistamiseks ja maksete saamiseks on Omastiil OÜ, registrikood 1407 1665 (edaspidi: makse saaja). Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüjal on õigus vajadusel käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest teatatakse interneti lehekülje www.goldenantelope.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad nende avaldamisest interneti leheküljel www.goldenantelope.ee. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

2. Tellimuse vormistamine

2.1.  Tellimusi saab e-poes esitada kas registreeritud kliendina sisse logides või e-poe külalisena (kliendi kontot loomata).

2.2.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Ostukorvis olevate toodete arvu võib muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada. Tehtud muudatuse kinnitamiseks tuleb vajutada nupule “Uuenda ostukorvi”. Ostukorvis saab ka rakendada sooduskupongi selle olemasolul ning valida tarneviisi. Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajuta nupule “Mine kassasse”. Sind suunatakse tellija andmete leheküljele, kus saab muuhulgas vajadusel tarneviisi muuta.

2.3. Tellija andmete lehel sisesta nõutavad andmed ning vali sobiv makseviis, seejärel vajuta nupule “Esita tellimus”. Ole tellija andmete leheküljel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Sinu poolt tellitud kauba kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

2.4. Ülekandega maksmise puhul jõustub müügileping müüja ja kliendi vahel alates tasumisele kuuluva ostusumma tervikuna laekumisest makse saaja arvelduskontole või järelmaksu puhul alates osamaksetega tasumise lepingu allkirjastamisest kõikide poolte poolt. Kasutades tarneviisi “Tasuta kohaletoimetamine Tallinna piires” ja makseviisi “Tasumine kohaletoimetamisel” jõustub müügileping kullerile ostusumma tasumise momendil.

2.5. Kuna e-poe mõned tooted komplekteeritakse Golden Antelope füüsilise kaupluse müügisaalist, ei saa müüja garanteerida nende toodete olemasolu. Juhul kui kliendi tellitud toode sai samal ajal Golden Antelope kaupluse müügisaalis müüdud, võtab müüja kliendiga ühendust ning teavitab toote pikemast tarneajast (järeltellimus tootja laost) või kui pikem tarneaeg kliendile ei sobi pakub kas alternatiivset toodet või maksab toote ostusumma kliendile tagasi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

3. Hinnad

3.1. Kõik hinnad e-poes on näidatud eurodes ning sisaldavad 20%-list käibemaksu.

3.2. Toote hinnale võib lisanduda kohaletoimetamise tasu sõltuvalt kliendi poolt valitud tarneviisist.

3.3. E-poes registreeritud kliendile kehtib lisasoodustus -3% toodete hinnast, mis lisandub kõikidele teistele kehtivatele soodustustele. Registreeritud kliendi lisasoodustust arvestatakse ostukorvis ostukorvi summale tervikuna, kuid see ei laiene kohaletoimetamise tasule.

3.4. Sooduskupongi olemasolul arvutatakse toote/ostukorvi allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3.5. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni tellimuse tähtaja aegumiseni (3 kalendripäeva alates tellimuse vormistamisest).

4. Toodete eest tasumine

4.1. E-poes tellitud toodete eest saab üldjuhul maksta ülekandega või osamaksetena kasutades järelmaksuteenust müüja poolt valitud finantsteenuse pakkujalt.

4.2. Järelmaksulepingu sõlmimisel peab ennast identifitseerima ID-kaardi või pangaparoolide abil ning järelmaksulepingu digitaalselt allkirjastama.

4.3. Arve saadetakse kliendile e-postiga peale ostusumma tasumist või järelmaksulepingu kõigi poolte poolt allkirjastamist.

4.4. Tellides ehteid ning kasutades Golden Antelope tasuta kulleri teenust Tallinnas saab maksta kogu tellimuse summa kullerile sularahas ehete kättesaamisel. Sellisel juhul kohustub klient täpse raha (sendi täpsusega) valmis panema enne kauba kättesaamist.

4.5. Ülekandega tasumisel on maksetähtajaks 3 kalendripäeva alates tellimuse vormistamisest.

5. Toodete kohaletoimetamine

5.1. Kauba tarneaeg sõltub valitud kauba laoseisust:

  • 2-4 tööpäeva juhul, kui kaup on müüja laos olemas;
  • 2-4 nädalat juhul, kui kaupa peab järel tellima tootja laost.

5.2. Kui ühe tellimusega on tellitud erineva tarneajaga tooted, siis üldjuhul tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.

5.3. Kaupa on võimalik kätte saada Golden Antelope kauplusest, SmartPOSTi pakiautomaadist või tellida kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

5.3.1. Kauba kättesaamine Golden Antelope kauplusest

5.3.1.1. Tellitud toodetele saab järgi tulla Golden Antelope kauplusesse aadressil Kopli 2c, Tallinn, lahtiolekuaegadel E-L kell 10-19.

5.3.1.2. Kui tellitud kaup on kättesaadav järeltellimisel, siis kauba saabumisel Golden Antelope kauplusesse müüja võtab kliendiga ühendust ja teavitab, et kaup on saabunud. Alates sellest ajast saab tellitud kaubale järgi tulla.

5.3.1.3. Juhul kui kaup on kohe müüja laos olemas, saab klient kaubale järgi tulla kohe peale tellimuse töösse võtmise kinnituse saamist.

5.3.1.4. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma tagastab müüja viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.3.1.5. Tellitud tooted saab kätte isikut tõendava dokumendi ja tellimuse numbri esitamisel. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või tellimuse numbri ning selle alusel on kaupa kätte saanud.

5.3.2. Kauba kättesaamine pakiautomaadist

5.3.2.1. Tellitud kaupa on võimalik tellida SmartPosti pakiautomaati. Ostud alates 60 € toimetatakse SmartPost pakiautomaati kohale tasuta. Väiksemate tellimuste puhul sõltub kohaletoimetamise tasu paki suurusest.

5.3.2.2. Juhul, kui klient ei võta kaupa 7 päeva jooksul pakiautomaadist välja, loetakse klient lepingust taganenuks. Väljavõtmata tellimuste ostusumma (v.a. postikulu) tagastab müüja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.3.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaupa kätte saanud.

5.3.3. Tallinnas ehete kohaletoimetamine

5.3.3.1. Tallinnas ehete kohaletoimetamise teenust osutab müüja enda kuller ning see on tasuta.

5.3.4. Kuller koju või tööle

5.3.4.1.  Kullerteenust osutab DPD ning teenuse piirkonnaks on terve Eesti. DPD kulleri kohaletoimetamise hind sõltub saadetise suurusest ja kaalust, täpset hinda kuvatakse ostukorvis alles siis, kui tooted on ostukorvi lisatud.

5.3.4.2. Üldjuhul tuuakse kaup kliendi korteri/maja ukseni. Suuregabariidilise ja raske kauba puhul toimetatakse saadetis maja ette kliendi poolt määratud asukohta, kuhu on võimaldatud ligipääs kaubaautole. Kui kliendi tellitud kaup kuulub sellesse kategooriasse, siis müüja eelnevalt teavitab klienti, et transporditeenus ei sisalda kauba tuppa toomist.

5.4. Punktides 5.3. 3 ja 5.3.4 nimetatud tarneviiside puhul kehtivad alljärgnevad tingimused:

5.4.1. Kauba üleandmise täpsest kellaajast teavitatakse klienti kauba kohaletoimetamise päeval sõnumi või telefonikõne teel.

5.4.2. Vaikimisi toimetatakse kaup kohale tellimuses märgitud arve aadressile. Juhul kui klient soovib saada pakki teisel aadressil, peab täitma vastavad lahtrid tarneaadressi kohta.

5.4.3. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.4.4. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller üldjuhul ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed ebaõnnestuvad, loetakse klient lepingust taganenuks. Kohaletoimetamata tellimuste ostusumma tagastab müüja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

5.4.5. Enne kullerile allkirja andmist on soovitatav kliendil pakend üle vaadata. Juhul, kui pakendil esineb väliseid vigastusi, tuleb koheselt teavitada sellest kullerit. Nähtavad vigastused tuleb fikseerida koheselt koos kulleriga.

5.5. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et saadetud kaup on vale või defektne või see ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient sellest koheselt teatama elektronposti aadressile tugi@goldenantelope.ee.

5.6. Müüja vastutab kliendi poolt tellitud kauba eest kuni kauba kliendile üleandmise momendini.

5.7. Punktis 5.3 kirjeldatud kauba tarneviisid kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires.

6. Tellimuse tühistamine

6.1. Kliendil on õigus peale kauba eest tasumist kuid enne kauba kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Golden Antelope e-posti aadressile tagastus@goldenantelope.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ja oma arvelduskonto numbriga.

6.2. Müüja tagastab Sulle ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul peale tellimuse tühistamise avalduse saamist.

7. Kauba tagastamine

7.1. Kliendil on õigus ilma põhjuseta tagastada e-poe ostetud toode ja saada 100% raha tagasi (sh kohaletoimetamise tasu). Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (pakiautomaati tellitud toodetele alates pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest).

7.2.Kaupade tagastamiseks peab klient saatma vabas vormis vastav avaldus e-posti aadressile tagastus@goldenantelope.ee märkides ära tellimuse number, tagastatavad tooted, nende kogused ning vajadusel ka arveldusarve number, kuhu ta soovib ostusumma tagasi saada.

7.3. Klient on kohustatud tagastusõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tagastusavalduse esitamisest.

7.4. Kaup kuulub tagastamisele kui on täidetud järgmised tingimused:

7.4.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja kahjustamata. Kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus.

7.4.2. Kaup peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses, nagu kliendile väljastamise hetkel.

7.4.3. Kaup, mis saabub kliendini pakendis osadeks võetuna (nt mööbel), peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel kliendile.

7.4.4. Kauba pakend peab olema avatud ilma pakendi rikkumata, kui seda on võimalik teha.

7.5. Ostetud toodet ei saa tagastada kui see oli valmistatud eritellimusel arvestades kliendi isiklikke tingimusi.

7.6. Kauba võib tagastada kas Golden Antelope kauplusesse (aadressil Kopli 2c, Tallinn, lahtiolekuaegadel E-L 10.00-19.00) või kasutades pakiautomaati või kullerteenust. Kauba tagastamiseks transpordikulud kannab klient.

7.7. Tagastatud kauba eest tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Sularahas maksmise puhul peab klient esitama müüjale oma arveldusarve numbri, kuhu ta soovib ostusumma tagasi saada. Järelmaksuga ostu puhul tühistatakse kehtiv järelmaksu leping e-posti aadressile tagastus@goldenantelope.ee saadetud kirjaliku avalduse alusel.

7.8. Kui tagastataval tootel on kasutamise tunnused või kui toode on viga saanud kliendi süü või hoolimatuse tõttu, jätab müüja endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemise kliendile tagastamisele kuuluvast summast või loobuda toote tagasi võtmisest. Juhul, kui klient ei ole nõus tasaarvestamise tulemusel tagastatava summa vähenemisega, on kliendil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert.

7.9. Klient võib avaldada soovi vahetada ostetud toodet muu mudeli või suuruse vastu ning soobiva mudeli/suuruse olemasolul on müüja kohustatud kaupa vahetama 14 kalendripäeva jooksul alates vahetatava kauba kättesaamisest kliendi poolt. Vahetatava kauba tagastamisele rakenduvad kõik punktis 7 toodud kauba tagastamise tingimused.

7.10. Punktis 7.9 kirjeldatud olukorras kliendile uue kauba saatmise kulu kannab müüja.

8. Garantii ja nõuetele mittevastava toote tagastamine

8.1. Müüja vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul arvates kauba kliendile üleandmisest. Sellest esimese kuue kuu jooksul ilmnenud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus toote või puuduse olemusega (VÕS § 218). Esimesel kuuel kuul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on tootmispraagiga.

8.2. Müüja ei vastuta:

8.2.1. kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest;

8.2.2. toote puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

8.2.3. mööbli puuduste eest, mis on tekkinud juhiseid järgimata kokkupaneku puhul;

8.2.4. toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisel peab klient esitama pretensiooni e-posti teel aadressile tugi@goldenantelope.ee hiljemalt 2 kuu jooksul arvates toote defekti avastamisest. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab klient õiguse tugineda toote nõuetele mittevastavusele.

8.4. Pretensioonis tuleb märkida: kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus, esitatava nõude sisu, lisada ostu tõendav dokument (arve), võimalusel lisada toote pildid.

8.5. Ilmnenud puudusega toode parandatakse (garantii remont) või parandamise võimatuse korral asendatakse kliendile sobiva samaväärse tootega.

8.6. Raha tagastamist on võimalik nõuda vaid sel juhul kui ilmnenud defektiga toodet ei ole võimalik parandada ega asendada sobiva toote puudumise tõttu (müügilepingust taganemine).

8.7. Müügilepingust taganemise puhul (vastavalt punktile 8.6) tagastab klient nõuetele mittevastav toode müüjale ning müüja kannab toote eest tasutud summa (koos kohaletoimetamise tasuga) kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates pretensiooni saamisest.

9. Muud tingimused

9.1. Kliendi isikuandmed, mida klient sisestab e-poes ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Kliendi isikuandmeid võib müüja edastada vaid kaupa kohaletoimetavatele ettevõtetele ning järelmaksu taotlemise puhul finantsteenust osutavale ettevõttele.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Müüja ja kliendi vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse ja tarbijavaidluste komisjoni vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse.

10. Diskleimer

10.1. Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist ja tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 14 päeva jooksul kui toote hinna sisestamisel inimliku eksituse või süsteemis tekkinud vea tõttu e-poes kuvatud tellitud toote hind ei vasta tõele.

10.2. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale klienti viimast külastust muutunud.